Prezervative în loc de hârtie igienică
Germanii nu se limitează la hârtie igienică și tăiței?
Nu-i adevărat, spunem noi de la Mister Size, prezervativele înregistrează și ele o creștere a vânzărilor de aproape 40 la sută.
La început a fost doar un bilețel, apoi a devenit o glumă care s-a răspândit pe internet: Francezii - așa se spunea - acumulează prezervative în vremuri de pandemie Corona, în timp ce germanii acumulează hârtie igienică. Noi, cei de la Mister Size, nu înțelegem de ce toată Europa a râs de găurile dintre Alpi și Marea Nordului. Cifrele noastre, în special cele de la magazinul nostru partener Vinico.com, spun cu totul altceva și sunt potrivite pentru a restabili mândria națională a germanilor: De când sunt încurajate să lucreze la birou și să stea acasă, vânzările de prezervative au crescut constant. După două săptămâni de izolare la domiciliu, avem o creștere a comenzilor de aproximativ 40 la sută. Suntem convinși: "Când vine vorba de dorința noastră de sex, noi, germanii, suntem mai buni decât reputația noastră".
Chiar și pe timp de criză, germanii au dorința de sex
Nu ne putem plânge de lipsa de interes pentru produsele noastre nici măcar în vremuri "normale". Germanii au la fel de multă dorință sexuală ca și alte naționalități.
Fondatorul nostru, Jan Vinzenz Krause, știe despre ce vorbește și are zeci de ani de experiență. După ce Jan Vinzenz Krause, pe atunci în vârstă de 17 ani, a împărțit prezervative în timpul campaniei electorale pentru Rudolf Scharping în 1994, ceea ce, în urma unui test, i s-a părut a fi o impunere, s-a întrebat de ce prezervativele se potrivesc atât de prost și astfel strică plăcerea celui care le poartă. Așa că a făcut mai întâi un stagiu la producătorul prezervativelor Billy Boy, cunoscute în toată Germania, iar apoi a programat, împreună cu fratele său, primul consilier online pentru prezervative din lume. "Am vrut să împărtășesc cunoștințele pe care le-am dobândit în acest domeniu. Bărbații care căutau un prezervativ personalizat au fost încântați. Așa că ne-a venit următoarea idee". De la grădinița sa din Bonn, a deschis un magazin online de prezervative și și-a mobilizat întreaga familie pentru afacerea în continuă creștere cu contraceptive.
În căutarea prezervativului perfect
Astăzi, un sfert de secol mai târziu, pepiniera a devenit o companie de dimensiuni medii în cadrul grupului de companii Vinergy. Suntem încă preocupați de prezervativul perfect, unul care se potrivește. Și una care, prin urmare, se simte extrem de bine și este plăcută de purtat. Cu Mister Size, ne-am atins scopul. Tocmai am comandat din nou câteva milioane de prezervative de la producătorul nostru din Malaezia. Numai în a doua săptămână de interdicție a contactului cu Corona - cu mai mult timp pentru a fi împreună acasă - magazinul nostru partener Vinico.com a trimis mai multe mii de livrări către clienți privați, fără a mai pune la socoteală livrările către comercianții cu amănuntul din întreaga Europă care vând prezervativele în magazinele lor online. În vremuri de Corona, am angajat chiar și mai mult personal pentru a face față cererii tot mai mari. "Bineînțeles, protecția angajaților noștri este aproape de inimile noastre, așa că am luat măsuri adecvate pentru a-i proteja de contractarea virusului."
Și ce fac nemții cu prezervativele pe care le comandă online? Cu siguranță că le folosesc mai repede și cu mai multă plăcere decât stocurile de hârtie igienică.